Selasa, 12 Oktober 2010

aku Syukur..

Ya allah...Terima kasih kerana masih belum menemukan aku dgn insan yg kau ciptakan untuk ku..kerana hnya Engkau yg lebih mengetahui segala perjalanan hidup serta takdirku yg tertulis...kerana aku lebih menghargai pd apa yg penting dlm hidup ni..

Ya allah..terima kasih juga kerana mengurniakan aku..fikiran yg waras serta hati yg berfungsi.. aku masih menggunakan dan masih juga menjaga.. kerana aku tahu menilai kasih serta sayang kepada setiap insan yg aku kasih..

Ya allah..terima kasih juga utk ujian dan cubaan mu utk ku.. kerana itu semua mengajar aku erti kedewasaan yg mematangkan fikiran seta tindakan..


Ya allah..terima kasih juga..kerana masih mmberi keinginan pd ku utk melihat setiap dari mereka2 yg aku syg dewasa didepan mataku...



Ya llah..terima kasih kerana kurnia dan kebahagiaan yg kau berikan pd aku dan mereka2 disekelilingku..limpahkan segala nikmatmu agar mereka sejahtera selalu..

Ya allh..terima kasih kerana mmberi aku jiwa dan minda..kerana masih terdetik keinsafan dan sesalan dlm diri aku..semoga aku mncapai Nur Kasih mu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan