Ahad, 3 Oktober 2010

Bulan.. Dikelilingi sang Lelaki.

Dikelilingi Sang Lelaki....
huh jgn pike bukan2 dulu ok..
I mean is my Life was serounded by guys..
Trust or not keturunan aku dr kaum kerabat aku tah dr bila2 mmg ramai lelaki.
pkcik makcik aku sepupua ku sedara mara aku sumanya ramai lelaki..aahhh mn gender wanita nya?? hehehe..
Even Umi aku juga memiliki si anak2 Teruna..7Teruna hanya 2Dara (Aku & Marina)

Korg ingat senang ker bila dikelilingi Sang Lelaki?? ahh Kalut..
Tp aku untung sbb bila ramai lelaki smuanya Boleh Diharap so aku leh duduk besaukan badan je hahaha ;P
Nop actually Berat kerja aku bila jd yg sulung..
jgn xpcaya..aku jage suma adik2 aku..dr merah2 smpai dah bersunat sorg2 wahaha..:)
Besar nnt xingat aku siap korg..aku sunat lg skali.. ;)
pape pn LOVe Much N Much n Much...



 This is i Intro to you My Twinz little brother..
Name dia Muhammad Amirul Najmin.
Nick name : Adik/Net
Very Hyper Very Smart Very Fast very very sumalah dia..
Ahh pling pening layan kerena dia ni..sangat keras kpala degil xdgar ckp..
tp 1 bnda aku suka adik aku ni..sangat pandai n suruh jer pape suma dia leh wat
Sangat "Brutal" tp jgn xcaye bnda kecik2 pn dia takut even bunyi deruman kereta n some some bugs..hahahhahahha

Net..kak Muni syg Net..! Cepat2 Besar ek tolong kak muni plak (heheheeh)








Yang ni plak Twinz seterusnya..my Little brother..
Name Muhammad Amirul Najman.
Nick name : abang/Gemok
Very Cute Very Kind Very Pasif 
pendek cite dia ni sweet lah xbnyak kerenah.
Mase baby smapi besar nia dia gemok n buncit..hahaha
that why we call him Mok..
xsusah nk layan dia coz turut kate.dgr ckp.manja n xbnyk hal ..
Walaupn comel baik lembut Tp sangat berani..bg jer katak ker harimau ker suma dia nk tangkap hahahah..
Mok...kak muni syg Mok! nnt klu Net buat mok Belasah jer balik jgn mgalah jer keje ok..gigit ker penyek Net ke hahaha


p/s : Jgn Ralat klu korg tgk muka kembar ni xsama..mmg xsama coz dorg Kembar Tak Seiras..Fizikal mahupun attitude totally different..ahhh kembar. Hoping one day aku pn ada kemabar jugak..boy&Girl..heheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan