Selasa, 5 Oktober 2010

Less than 60second,,

Sepantas kilat..
huh xjgk..kilat lg pantas..
Penat sungguh balik dr klas..
Balik dgn hati yg berbunga2
Menantikan kedatangan
Balik terus mandi segarkan diri..xnk org tgk aku ngan muka yg sememeh..
After Maghrib waiting n waiting..waiting smbil mgadap dunia cyber ni..
Mata aku melarik pd jam..8.30..9.00..9.25.
serius..aku penat sgt..
perkara yg aku jangka xjd pn..ok xpe myb aku ni bkn sape2..insan yg hina jer..
Sesampai jer jam 10++..
huh aku kua dgn longlai..cuba gk nk senyum..ahh dah cm mask tertepek kt muka keras jer..
its better 4 me if im not being hipocrit.
Sejuk sungguh waktu mlam..tp xsesejuk hati aku..
Dr jauh dah nmpk..hati sedikit brbunga..tp masih xmmpu nk wt aku tersenyum..
Masa tuju ke kereta tu..aku tpike..nk pg kat sit sebelah ker or tuju terus pd tuanya dr luar
ahh dgn laju kaki aku lngkah ke kanan kereta n mngetuk tingkap
yelah dtg menyinggah jer..pe lg aku leh kate?
org xsudi..
nah ambik lah..berbalik pd tujuan sebenar kedatangan..
sedeh gila mse tuh..nk ckp sore xkua..nk smbg pn xta pe..tnya pn bnda bodoh..
knp leh kekok smpai cmtu skali..
aku masih baik..mghargai kdtgn org jauh..
ahh dia tetap xberganjak dr tempat duduk..
pe lg nk wt ek..balik jer lah ek..
eh..aku ttp pintu cm org xmkn.huh cm sengal(pdhal mmg xmkn coz nk mkn skali kot ad bnda leh dibincg disembg)
pe mmpu wt lg..senyum kambing jer..huh sgt jujur aku ketika tu..kesian dia.tp bialah dia kisah aku ker..
terus jer kaki langkah jalan tnpa aku mmpu nk toleh ke belakang bye2 dia ker..snyum ke.(pdahal hati kuat ngt nk wt cmtu).ahh lntak lah ada dia kisah ker..
bace cm lame jer..nop trust me..its less than 60second..jam xabih detik lg..
huh what the mess...
pe jd selanjutnya..
biarlah rahsia...

p/s : .xkn ada lg even 1second.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan